9 Juli



Dagen började med att Emma plockade upp mig en bit utanför Ystad. Vi åkte direkt hem till hennes föräldrars lägenhet där vi åt frallor och drack pucko till frukost. Efter det drog vi till lägenheten i Tomelilla med en massa grejer. Vi åkte även förbi Emmas mammas väninna som förövrigt hade två stora håriga schäfrar som tyckte om att hoppa. Efter det drog jag och Emma ner på stan där jag köpte höstkängorna på bilden ovan. Jag är väldigt tidigt ute, men det är faktiskt bra ibland. Efter rundan på stan plockade vi upp Jonas och sedan blev det Donken. Senare åkte vi vidare till Emmas kompis Jenny för att sedan ta oss till Spjutstorpsbadet. Emma var den enda som badade, men det var rätt mysigt att bara sitta där och ta det lugnt. Emma skjutsade sedan mig till en mataffär i Tomelilla där jag mötte upp mamma för storhandling.

Nu är jag med familjen igen och vi har parkerat oss i Spjutstorp eftersom morgondagen bjuder på loppis och lite släktträff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback