8 Juli




Dagen började med att Emma plockade upp mig utanför Tosselilla runt klockan tio. Vi åkte mot Ystad medan mamma, pappa och Kalle begav sig in på Tosselilla. Efter att vi hade ätit frukost med Emmas familj åkte hon och jag ner på stan för att kolla på skor åt henne. Jag hittade ett par perfekta höstkängor som jag eventuellt ska köpa imorgon. Efter det mötte vi upp Emmas kille Jonas och så åkte vi till en liten kiosk där vi åt världens godaste kulglass. Efter det tog vi en promenad med hundarna och sedan åkte vi till Emmas och Jonas nya lägenhet för att fixa lite. Runt fem skjutsade de tillbaka mig till husbilen som nu står parkerad vid havet precis utanför Ystad. Här ska vi stå över natten eftersom mamma, pappa och Kalle planerar en dag vid stranden imorgon. Jag och Emma planerar däremot en dressintur vilket innebär att man typ cyklar på någon grej längs ett tågspår i typ en mil tills man kommer till ett café och sedan vänder man och cyklar en mil tillbaka på den där grejen. Jag hoppas inte att Emma räknar med att jag ska cykla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback