4 Juli



Resan började med att vi packade in allt i lastbilen och begav oss mot pappas firma för att hämta husbilen. När vi var klara åkte vi och hämtade Kalle i Finspång för att sedan fortsätta resan ner mot Småland. Amanda plockade upp mig i Gullringen och vi åkte ut till en stuga för grillning. Där fick jag även träffa hennes supersöta kattunge och vi åt världens godaste efterrätt.

När vi var mätta och belåtna fick vi skjuts av Amandas mamma till Vimmerby där vi kollade på film och hade en riktigt mysig kväll. Jag sov hos Amanda medan mamma, pappa och Kalle parkerade husbilen mitt över gatan.

PS. Det kan komma bilder och text i omgångar så gå gärna tillbaka i arkivet under resans gång och kolla om det står någonting nytt. Detta eftersom jag ibland bara hinner publicera bilderna eftersom vi rör på oss ganska mycket och det mobila bredbandet är någorlunda oförutsägbart. Det gäller alltså att prioritera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback