This will not end well


God morgon eller nåt. Jag har fortfarande ont i ryggen så jag är ganska bitter, men jag har i alla fall inte rökt på över 48 timmar så vi får hoppas på att pms-monstret har försvunnit. Det är ett väldigt jobbigt monster.

Funkar vanliga värktabletter mot rygg-/nackont? Kanske om man hade sån där värkmedicin som man smörjer in där man har ont. Synd att jag inte har råd att köpa sånt skit. Jag funderar på att gå och äta frukost, men jag är ganska omotiverad just nu. Det är nice att ligga och dra sig med datorn på och radion i bakgrunden, jag skulle nog kunna stanna här hela dagen om det inte var för att det gör så jävla ont att ligga ner! Plus att jag har halsbränna! Gah! Någon som vill byta kropp för en dag eller två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback