The sweetest thing



Yesterday.

Som ni ser fortsätter vi med bilder inom temat mongo. Det har varit en väldigt produktiv dag idag. Gick upp 07:00 och åt en ordentlig frukost. Promenerade till skolan med musik i öronen. Väl där mötte jag Stephanie och vi förberedde lite inför opponeringen som förövrigt gick väldigt bra. Efter det delade vi upp det som skulle ändras i uppsatsen, sen traskade jag hem igen med Therese i telefonen. Sen jag kom hem har jag ätit blodpudding och gjort en massa scrapbook-sidor samt pratat med Nina, Amanda, Therese, Patrik, pappa och CSN i telefon. Nu ska jag snart lyfta på arslet och promenera till Coop för att lämna tillbaka filmen som jag och Therese hyrde igår, sen blir det nog falukorv och makaroner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback