The only thing that's real

Nu har jag typ vräkt i mig en skål med köttbullar och det bränner lite i halsen. Jag har fått halsbränna på sista tiden, men jag kommer aldrig ihåg att köpa medicin. Det är inte direkt som att man orkar ta sig ner på stan i den här kylan. Lyckades i alla fall få med mig Olof på en promenad bort till Coop så att jag kunde köpa lite mat eftersom jag inte hade någonting i varken kylen eller frysen. Nu har jag bacon, pasta, ost, bröd och köttbullar. Det borde nog räcka ett tag.

Detta är även dagen då fusket med rökandet kommer till sitt slut. Jag har varit jättedålig på att hålla mig ifrån cigaretterna under julen, men nu kör vi igen. Jag har ändå inte råd att köpa några cigg. Hittade nikotintuggummin som egentligen gick ut i förrgår, men jag gissar på att de funkar i någon vecka eller så. Vi får hoppas på det bästa.

Jag har även haft ett väldigt trevligt telefonsamtal med Nina idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback