Nyårsafton - en resumé

Vi började kvällen med middag i mitt och Olofs korridorskök med Patrik, Rickard, Ahlmark och Martin. Det blev trerätters som Rickard var duktig och slängde ihop. Vi pratade minnen från 2009 och förväntningar på 2010 och vi hann även med lite Beatles Rock Band på Olofs Xbox. Efter att maten hade fått smälta lite och vi hade fått i oss lagom med förfriskningar begav vi oss mot Sandra. Väl framme möttes vi av henne och hennes kompisar som var väldigt trevliga, där anslöt även Calle. Det blev dricka, musik och charader innan det var dags att bege sig ner på gården och titta på fyrverkerier. Patrik och Ahlmark stod för smällandet, även Olof var med på ett litet hörn. Stelfrusna och med champagne i magen begav vi oss in igen där det helt plötsligt blev ett dansgolv mitt i vardagsrummet. Olof och Rickard var som vanligt väldigt kärleksfulla mot varandra (vilket kan antydas av bilderna) och vi hade helt enkelt så jäkla kul! När festen började röra sig mot sitt slut åkte vi alla hem till mig och Olof för att sova lite. Runt 12 gick jag, Olof, Martin, Patrik och Ahlmark och käkade bakispizza, sen gick vi till Coop och köpte godis och läsk. Vi begav oss återigen hem till Olof där vi kollade på From dusk til dawn som självklart är en ultimat bakisfilm. Nu har pojkarna precis begett sig hem mot Stockholm och jag sitter och tittar på Ivanhoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback