In the middle of the night

Det är seriöst något fel på mig. Vad fan gör jag uppe nu? Okej om jag precis hade kommit hem från krogen eller något liknande, men nu är det så att jag bara har suttit framför tv:n/datorn hela kvällen. Suck. Är det någon mer än jag som har seriösa ångestproblem när det gäller att gå och lägga sig? Missförstå mig inte, jag älskar att sova. Jag tycker bara inte om att gå och lägga mig. Det är någonting som ger mig ångest med hela grejen. Det känns så inrutat och robotaktigt. Det känns som att om jag går och lägger mig kommer cirka åtta timmar av mitt liv försvinna och helt plötsligt är det en ny dag. En likadan dag som den innan, men ändå en ny. Det är läskigt. Jag är fan inte normal..

Full Metal Jacket på tv nu. Det är i och för sig en jävligt bra anledning att hålla sig vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback