I'm only gonna break your heart


Vi kör en mongobild bara för att. Nyduschad och fräsch. Jag har som sagt börjat möblera om i mitt rum idag eftersom jag har en vision på gång. Dock är jag i stort behov av en bokhylla så jag funderar på att tigga skjuts till IKEA av någon snäll själ. Kanske Therese, kanske Rickard, kanske Gunilla. Vi får se.

I övrigt är det mesta piss just nu, men jag har i alla fall en massa bra vänner runt omkring mig som kramas och stöttar. Det är trevligt. Nu ska jag gå och äta lunch och försöka tänka på någonting annat.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har inte så långa armar, men varje gång du känner att du behöver så kommer e imaginary kram rån mig också! Om inte annat har vi hela helgen på oss att kramas! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback