If you have to cry, go outside


Jag har följt både The Hills och The City och om det är någon jag verkligen ser upp till är det Kelly Cutrone. Det finns människor som är rent ut sagt elaka och det finns människor som bara är brutalt ärliga. Kelly är en av de sistnämnda. Hon ger intrycket av att hon är en väldigt smart människa med värdefulla erfarenheter som inte är rädd för att säga sanningen även om andra inte vill lyssna. Jag läste precis hos Elin Kling att Kelly Cutrone inom en snar framtid kommer att släppa en bok med den passande titeln "If you have to cry, go outside". Jag är egentligen inte särskilt besatt av modevärlden eller någonting sånt, men om den här kvinnan skriver en bok kommer jag att vara en av de första som läser den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback