Good morning sunshine


Jag är inte bakis idag vilket är ett jäkla mirakel! Det kommer väl när jag reser mig upp. Gårkvällen var väldigt trevlig. Jag, Olof och Rickard spelade Beatles Rock Band och sen begav vi oss till GH's pub. Där var det smockat så vi svepte varsin öl och gick vidare till V-dala. Där var det en in en ut så vi stod i kö en bra stund. Väl inne bestämde sig Rickard och Jocke för att dra till en hemmafest medan jag och Olof drog vidare till BJ's där vi mötte upp Åsa och hennes kompisar :) Det blev fyllemat på Max och taxi hem eftersom nattbussarna hade slutat gå.

Idag ska jag fixa lite med referenslistan i vårt PM, men sen är det inte så mycket mer. Jag blev klar med typ allting igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback