Friday I'm in love


Jättejättejättegammal bild på mig och Nina.

Idag gick jag upp supertidigt. 06:30. Jag vet att det kanske inte är tidigt för folk som jobbar, men när man är van vid att inte gå upp innan 10:00 är det en ganska stor omställning. Seminariet gick i alla fall jättebra, det verkar som att min scenskräck har börjat släppa lite. Normalt sett hade jag fått hjärtklappning redan innan det började, men nu blev jag inte nervös förrän precis innan jag skulle prata. Blev bara lite torr i munnen och hjärtat slog dubbelt så snabbt som vanligt, men det var inte sådär jättefarligt. Skönt :)

En sak som är ganska nice med att ha skola 8-10 på en fredag är att helgen börjar tidigare! Yaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback