...

Nu är jag helt uppe i varv av någon jäkla anledning. En sak som är riktigt bra är att det har gått så jävla bra att inte röka idag! Jag köpte ju ett paket i fredags och jag rökte den sista ciggen imorse på väg till skolan. Jag har knappt känt något sug alls efter det. Nice nice nice. Vi hoppas att det funkar med "bara helger" nu då. Bättre än ingenting liksom :)

Nya 24 kom idag så nu är man igång med att glo på ännu en säsong av Jack Bauer som spöar skiten ur terrorister. Awesome. Jag tycker dock att de hade kunnat skippa Chloe den här säsongen... suck. Gillar inte henne alls.

Imorgon är det skola 13-15, sen ska jag träffa seminariegruppen en snabbis och sen vet jag inte alls vad som händer. Vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback