100102

Jag däckade runt åtta-nio hos Olof igårkväll medan jag väntade på att han skulle installera photoshop. Sen vaknade jag runt halv elva och tyckte att jag lika gärna kunde gå och lägga mig på riktigt så jag gjorde det. Därav vaknade jag nu och kan inte riktigt somna om.

Nu har jag tjatat på Olof om att fixa Office-paketet till mig så att jag kan använda Word till skolarbeten och sånt, men nyss när jag kollade runt lite på min dator insåg jag till min stora förvåning att jag har fått allt det här med datorn från början. Tror dock att det är en prov-grej, men ändå. Den vill att jag ska skriva in någon produktnyckel, men jag vet inte alls vart man kan hitta den.

Nu blir det frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback