Min näsa är dum!

Jag nyser fan hela tiden. Jag tror kanske att en viss person vid namn Therese kan ha haft någonting med det här att göra.. men men, det är bara att vänta på febern och låta det gå över. Jag har i alla fall en jättestor godispåse som håller mig sällskap :)

Jag och Olof diskuterade idag att vi tror att alla i våran korridor tror att det är någonting mellan oss. Dels har vissa av de frågat Olof rakt ut och dels vet de om att vi har bott tillsammans tidigare. Olof menade på att han försöker motverka de här ryktena genom att påpeka högt och tydligt så fort han ser en snygg tjej att hon är jävligt het. Detta fungerar självklart bäst om jag är i rummet eftersom han annars framstår som ett otroget svin. Jag har inte riktigt kommit på vad jag ska göra för att motverka allt detta, men jag har flera gånger övervägt att lura i folk att jag är lesbisk eller någonting i den stilen. Alternativt att Olof är bög.

Nu blir det godis och film. Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback