Just another manic monday

Jag gick upp 06:00 imorse för att kolla på hockey. Käkade frukost med Olof framför min bautastora tv och sen pluggade jag lite. Försökte somna om, men det gick inte så bra. Vi vann i alla fall matchen om någon har missat det. Sen runt tio mötte jag upp Therese och så gick vi till skolan för att lämna in hemtentan. Det känns skönt att ha det avklarat, men samtidigt tycker jag inte om att känna mig såhär fri. Det känns obehagligt att må bra eftersom jag vet att det kommer bli sämre. Klockan ett var det i alla fall föreläsning, men jag gick hem efter halva eftersom min mage skrek efter mat. Sista veckan innan lön har jag inte riktigt råd att köpa mat i skolan.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen, men något skoj hittar man väl alltid på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback