In the pain there is healing


Stickandet fortsätter. Jag har snart stickat upp allt garn och jag behöver mer. Det blev en liten felberäkning så jag kommer behöva dubbelt så mycket som jag köpte.

Skulle egentligen ha spelat lasertag med Therese och Tobias ikväll, men jag orkar verkligen inte. Jag vet inte om det är psykiskt eller fysiskt, men det är som att luften har gått ur mig. Jag känner mig uttömd och utmattad. Jag mår pissdåligt inombords samtidigt som jag känner mig ihålig och tom. Det är svårt att förklara.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad bra att du ska till Nina i helgen och inte på Åsas fest. Känns som det är lite mer vad du behöver just nu. :)

Postat av: elin

Gumman.. En liten felberäkning? De där lät som en rätt stor felberäkning om du behöver det dubbla haha.. Vad ska stickningen bli förresten???

2010-02-05 @ 19:13:47
URL: http://elinforslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback