Helgen

Jag är hemma hos mamma och pappa för tillfället. Gårdagen var väldigt trevlig. Efter skolan tog jag och Therese hennes bil och rörde oss mot Stockholm. Vi stannade på Donken i stora väsby där jag lyckades vurpa inför hela stället! De hade precis skurat golven, men glömt att sätta upp en skylt. Jag skulle stoppa en kassör som var på väg in bakom disken för att fråga en sak så jag halvsprang mot henne. Helt plötsligt gick allt i slowmotion och jag står sådär som i tecknade filmer och halkar runt på samma ställe i tio sekunder innan jag faller pladask bakåt på arslet. Fy fan vad vi garvade ihjäl oss! Dock har jag ett ganska störigt blåmärke på armbågen idag, men det är helt okej för fy fan vad roligt det var :P

Jag begav mig i alla fall till farmor och farfar för lite fika. Sen kom pappa och hämtade mig och så åkte vi till Bajenkvällen på Hovet där Bajen Fans IF spelade mot Västerhaninge IF. Publiksiffran var 4800-nånting. Helt sjukt för en match i division 3! Det var riktigt härlig stämning där alltså :) Vi vann med 10-2. En obesegrad säsong för Bajen, 257 mål gjorda. Helt sjukt! :)

Ikväll ska jag på bio med Cissi och se Valentine's day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback