För det är ingen vanlig dag..

Dagen började med strömavbrott i hela huset. Jag tycker personligen att om någon är tillräckligt dum för att elektronifiera hela jävla huset får de fan skynda sig hit med en nyckeljävel när strömmen går! Vi har nämligen såna där blip-nycklar till ALLT i det här huset. Vi hade tur eftersom strömmen kom tillbaka efter typ tio minuter, men det gick alltså inte att komma in i korridoren eller köket medan strömmen var borta. Hur fan tänker människorna..?

Jag är fortfarande sjuk, men det börjar bli bättre. Det blev hur som helst ingen skola för mig idag, det känns dumt att överanstränga sig direkt. Snart ska jag gå och handla fika och sånt eftersom Olof fyller år idag :)

Kommentarer
Postat av: ewelina

grattis då :D

Postat av: Alisa,

grattis

2010-02-16 @ 13:31:26
URL: http://aliisaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback