...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om eller varför, men jag behöver det. Just den här dagen har faktiskt känts riktigt bra. Självförtroendet på topp trots en fet jävla finne som har etsat sig fast i mitt ansikte (!), men den försvinner väl om några dagar. Det var skönt att sitta i skolan och verkligen känna att man åstadkom någonting istället för att sitta hemma och spela spel på datorn när man egentligen borde plugga. Det var väldigt trevligt att umgås med Therese också :)

Jag känner att jag kan slappna av resten av kvällen. Tentan ska inte in förrän på måndag och jag är nästan klar. Fast jag vet inte alls vad jag ska hitta på. Jag har en ganska jobbig huvudvärk just nu så det gäller att köra på kombon roligt och lugnt. Eh, några förslag? Jag tror att jag ska gå och ta mig ett glas vin. Therese har bryggt eget och jag fick en 2-litersflaska :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback