Torsdag

Okej att jag mår rätt psykiskt dåligt för tillfället, men varför måste den fysiska delen svika mig också?! För någon vecka sen sträckte jag handleden och nu har jag sträckt axeljäveln. Plus att jag har konstant strålande smärta i ryggen varje gång jag jobbar. Imorgon är jag hemma från jobbet och ska kontakta kontoret. De har nämligen en naprapat som de samarbetar med så jag ska försöka få en tid imorgon för att försöka få någon rätsida på det här. Blä.

Det jobbiga för mig är väl mest att jag har så hög smärttolerans. Jag visar inte utåt att jag har ont genom att gråta eller spy eller någonting liknande. Jag bara lider i tystnad. Problemet blir då att ingen ser eller fattar hur ont jag egentligen har.

Min kund tror även att jag behöver terminalglasögon. Det tror jag också.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ingen panik, allt på en gång?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback