Söndag

Trött och sliten beskriver nog mig bäst just nu. Att jobba 12-timmarspass på helger är lite jobbigare än vardagar eftersom förbindelserna är sämre. Lägger man på SL's förseningar på det så blir det ett helvete.

Trots min slitna rygg är jag i alla fall väldigt glad eftersom jag ska fira julafton med Olof och Therese imorgon :D Jag har julafton varannan dag den här veckan. Imorgon med Olof och Therese, på onsdag med farmor och farfar, och på fredag (riktiga julafton) med mamma och pappa. En jäkligt bra vecka helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är bara plommonsylt och smördeg och så penslas de med ägg och garneras med florsocker då de är klara! Googla för att få instruktioner på hur man gör stjärnor av degen! ;) Enklare får man leta efter.

Postat av: SOFIAS

godmorgon på dig, hoppas du får en fin dag!

2010-12-20 @ 09:21:12
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback