Onsdag

Gårdagen spenderades som sagt i Tumba med mamma och pappa. Jag och pappa bunkrade upp med typ fem godispåsar plus en massa julmust och kollade på The karate kid. Imorse var jag uppe tidigt eftersom jag skulle till kuratorn. Kom ut i hallen och möttes av en väldigt magsjuk mamma så jag slängde i mig frukost och drog därifrån fort som fan :P

Imorgon ska jag till naprapaten igen klockan nio, sen har jag ett glapp på fyra timmar innan det är HLR-kurs på jobbet. Efter det har jag ännu ett glapp på fyra timmar innan jag hoppar på nattpasset. Jag tror att datorn får följa med så att jag kan sätta mig på ett café någonstans för det känns så jäkla onödigt att åka hem mellan varven.

Nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback