Wind of change

Egentligen har jag varken energi eller inspiration till att blogga, men jag kände att det kan vara nödvändigt att skriva av sig lite.

Idag är sista dagen på jouren. Tekniskt sett slutar jag 08:00 imorgon bitti. De har inte ringt in mig ännu, men det känns som att de kommer göra det. Hur som helst är jag i alla fall ledig hela nästa vecka och sedan börjar mitt vanliga jobb den 6 september och fortsätter fram till den 2 januari.

Nästa vecka är fullspäckad. Jag ska förbi botkyrka kommun imorgon och sedan ska jag hinna träffa nina, mamma och saga. På tisdag ska jag på intro hos kunden jag ska jobba hos i höst. Onsdag-torsdag är det kryssning med farmor, farfar, johanna och hennes kille. Fredag ska jag iväg på en grej som jag inte kan skriva om, men helgen är i alla fall fullspäckad den också. Jag tror att det är bra att jag har mycket att göra i veckan eftersom jag då förhoppningsvis inte kommer ha lika mycket tid att tänka på att två av mina bästa vänner försvinner ur mitt liv samtidigt. Egentligen försvinner de ju inte, men den ena flyttar till malmö och jag flyttar ifrån den andra så hur som helst kommer allt att vara väldigt annorlunda.

Jag har förresten sagt åt farfar att inte köpa någon chokladcroissant till mig på morgonen resten av veckan. Jag tänkte att jag ska se hur det går att vara nyttig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback