When the night has come




Trött och likgiltig idag.

Det blev i alla fall en tripp till Söderhallarna. Vi var och köpte amerikanska grejer som godis, läsk och baksaker. Jag köpte Jelly Beans. De hade det i lösvikt och hur många smaker som helst. Jag köpte Strawberry cheesecake, vattenmelon, mandarin, blåbär och en massa andra. Det fanns även en smak som hette Smörpopcorn, men det lät alldeles för äckligt för att jag skulle våga prova. Jag köpte även med mig några Vanilla Coke och en Cherry Coke.

Jag har även kommit en bit på vägen med Ninas bloggdesign som kommer bli jättefin när den är klar :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Har mailat dig tre gånger idag tror jag.. Får massa snilleblixtar hela tiden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback