When it rains it pours

Jag är sjuk! :(

Helgen spenderades med att jobba på Hydet Hillclimb som parkeringsvakt och sedan i baren på klubben på kvällen. Det var riktigt kul även om vädret inte var optimalt. När jag slutade runt 02 drog jag med mig kusin vitamin och farbror Einar upp för att dansa till livebanden. En riktigt lyckad kväll helt enkelt :)

I söndags var jag så seg att jag bestämde mig för att stanna kvar hos Bonnie. Jag kände inte riktigt för att åka kommunalt hem med packningen och allt i det tillståndet. Jag, Bonnie och hennes päron käkade godis och kollade på Baksmällan så det var en riktigt lyckad söndag.

Igår jobbade jag 14:30-22:30 vilket var helt okej. Lite läskigt att behöva gå genom hela Norsborg mitt i natten, men det gick bra :)

Idag vaknade jag och märkte som sagt att jag var sjuk. Jag började få en lite konstig hosta igår, men idag har jag feber också. Antagligen har jag blivit smittad av Bonnie som var sjuk i helgen. Det känns lite jobbigt eftersom jag hade tänkt plugga till omtentan och fixa Ninas bloggdesign idag, men jag orkar verkligen ingenting.

Till Nina: Jag orkar inte lyfta på telefonen just nu, men här är i alla fall förklaringen till att jag inte har hunnit göra klart din bloggdesign. Jag fixar klart allt så fort jag mår bättre! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Oh take your time! Är glad att någon vill hjälpa mig överhuvudtaget! Själv hinner jag knappt gå på toaletten på dagarna.. Krya på dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback