Well, that's alright because I like the way it hurts

Jag fick hem presenten som jag har fixat till Olof idag. Jag tror att det kan bli riktigt bra, men jag hoppas att folk inte tar det oseriöst och gör blaj av hela grejen. Jag ser en bild framför mig av en full Martin som har fått tag i en penna...

Anyways, det blir nog bra det här. Det är som sagt lite bitterljuvt att ens bästa vän flyttar till Malmö, men samtidigt ska det bli kul att ha en avskedsfest för honom :) Om man ser på tidigare avskedsfester (läs: Patriks avskedsfest när han skulle in i lumpen) så har det varit succé! Vi får hoppas på ett lika lyckat resultat den här gången :)

Nu ska jag kolla på film och bara ta det lugnt. Imorgon blir det tentaplugg och bio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback