Söndag

Usch, jag är verkligen helt slut. Ska jobba inatt också. Jag har jobbat 12-timmarspass fyra nätter i rad nu. 48 timmar, det är fan helt sjukt. Förra sommaren såg inte jouren ut såhär utan då var det rätt lugnt. Nu vet jag inte vad som har hänt, men jag vet att jouren inte är någonting för mig längre. Det blir jobbigt när vissa nattpass kallas "sovande natt", men man får ändå inte mer än 3-4 timmars sömn. Jag har alltså inte sovit mer än 3-4 timmar per natt sen i torsdags så jag är helt slut. Eftersom jag har så himla svårt att sova på dagen så blir det problematiskt för mig.

Imorgon blir det i alla fall en tripp till Söderhallarna med farmor och farfar. Vi ska leta amerikanska matvaror och äta på Pizza Hut. På tisdag kommer förhoppningsvis Åsa till Stockholm så då ska jag umgås med henne och Therese. Om jag lyckas övertala dem så ska vi även möta upp Olof för att ta en tur på slottet. Han sommarjobbar ju där så det kan bli skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback