Sleep tight and don't let the bedbugs bite

Det har varit en riktigt bra dag idag. Rullade iväg till Botkyrka kommun och hämtade mina pengar, sen drog jag till mammas jobb för att äta lunch med henne. Efter det gick jag till banken och satte in mina pengar, sen drog jag hem till Nina och hängde med henne och Lukas i några timmar. När magen började kurra ordentligt tog jag en promenad ner till mamma och pappa. Efter två fryspizzor mötte jag upp Susanne för en promenad med henne och Chilli. Vi mötte sen upp Bonnie och jag råkade träffa på min grundskolelärare Jan-Thore :D Alltså den människan är den BÄSTA läraren någonsin! Han berättade även att han går i pension om två år, tiden går verkligen fort. Jag måste även påpeka att jag än idag får nackspärr bara av att prata med människan (han är 2,02 meter lång). Fatta hur jobbigt det var när man var liten och inte längre än typ 1,5 meter. Hur som helst, efter allt det där åkte jag och pappa till Heron City och kollade på Inception, en väldigt bra film :) Nu har jag precis kommit hem igen och väntar på att Thereses nagellack ska torka så att vi kan ta en cigg tillsammans.

Jag fick ett litet sting av ensamhet just precis när jag kom hem. Jag tror inte att det var någonting speciellt egentligen. Det var nog bara det att jag har haft så många av mina nära och kära runtomkring mig idag att det blev lite ensamt när jag kom hem. Fast jag tror nog att allt det här med att folk flyttar påverkar mig mer än jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback