Onsdag

Idag har det varit full rulle hela dagen. Klockan tolv mötte jag upp Therese på centralen, sedan gick vi till Åhlens och mötte upp Åsa. Vi gick runt i stan till klockan sju och nu sitter jag här hemma med väldigt mycket ont i fötterna. Jag lyckades i alla fall få med mig ett ljusblått spetsfodral, en grå kavaj, en rundtång, diverse smyckestillbehör och en kalender. Det var riktigt mysigt att umgås med Therese och Åsa en hel dag :)

Vi var även och hälsade på Olof på jobbet. Vi fick en rundtur i Riddarholmskyrkan. Jag blev riktigt imponerad över hur mycket fakta Olof kunde rabbla upp bara sådär, själv skulle jag aldrig lyckas komma ihåg allt han snackade om :P

Nu ska jag bara ta det lugnt och försöka somna tidigt eftersom jag har jour imorgon på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback