Good morning sunshine

Vaknade precis av att någon maskin håller på och bökar utanför fönstret. Lugn och ro, vad är det? Men men. Idag har jag inte direkt några planer. Jouren har jag ju så egentligen är det väl bara att sitta hemma och vänta ifall de ringer. Jag skulle ändå behöva städa mitt rum så jag tror att det får bli så.

Gårdagen spenderades på stan med världens bästa Therese :) Vi kollade lite i affärer, fikade på donken och lämnade in min mobil hos världens virrigaste personal i 3-butiken. Sen ringde de från jouren så jag åkte iväg och jobbade 16:45-19:30. Lite onödigt kort tid, men ibland blir det kris och jag har ju ändå betalt för att ställa upp.

Nu blir det frukost och kanske lite Paradise Hotel Danmark, jag har blivit helt besatt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback