Fredag

Nu har jag fixat en ny bloggdesign till Nina :) Det tog lite tid att komma igång eftersom jag hade tentan att tänka på, men nu är allt klart :)

Jag har jour idag fram till 20:00, men just nu ser det lugnt ut. Det kan bli så att jag får åka ut på ett eftermiddagspass, men jag hoppas att jag slipper det eftersom jag vill till Skärholmen och hämta ut min mobil som äntligen är lagad. Pappa måste följa med eftersom den står i hans namn och han kan bara idag. Vi hoppas helt enkelt att jag slipper jobba :)

Tentan vet jag förresten inte alls hur den gick. Det var en del saker som jag kunde hur bra som helst, men samtidigt var det vissa som jag inte kunde alls. Det kan helt enkelt gå åt vilket håll som helst. Efter tentan mötte jag upp Åsa och Peter för att käka middag :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Tusen tack! Vore jag inte så jäkla förkyld skulle jag ringa och tacka. Men får ta det när jag mår bättre. =) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback