...

Vaknade någorlunda utvilad idag, men drömde en del jobbiga drömmar inatt. Det är ganska skönt att vakna efter en jobbig dröm och känna lättnaden över att det inte var på riktigt.

Gårdagen spenderades med jobb 9-18. Efter det sprang jag fort som fan och köpte en födelsedagspresent till Amanda :) När jag kom hem hade farmor gjort iordning Jello med limesmak och bananer i plus grädde. Så jäkla gott! :D Men fy satan vad kallt det var igår! Jag klädde på mig jacka, halsduk och dubbla byxor när jag skulle ut och röka på balkongen runt tiotiden. Sedan däckade jag ganska snabbt eftersom jag var helt slut efter dagen som varit. När jag jobbar hos just den här kunden som jag var hos igår så åker jag hemifrån 07:00 och kommer hem 20:00 så det tar verkligen upp heeela dagen vilket gör att jag oftast är väldigt trött när jag kommer hem därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback