...

Ibland undrar man verkligen om det finns någon högre kraft i universum. Igårkväll innan jag skulle somna fick jag ett plötsligt ryck av ångest eftersom jag kände på mig att de skulle skicka ut mig till en viss kund som jag inte klarar av idag. Tror ni inte att de ringer nu på morgonen och säger att jag ska åka dit? Först sa jag okej och försökte ta djupa andetag, men sen brast det. Jag började gråta och fick en ångestattack. Som tur är så är de så pass snälla på jobbet att de sa att jag självklart inte ska behöva åka dit om jag mår såhär. Jag känner mig lite dålig som gör det jobbigt och krångligt för dem, men samtidigt måste jag prioritera mitt eget psykiska välmående. Det jag tyckte var fascinerande var känslan jag fick igårkväll och att det faktiskt blev som den sa.

Nu ska jag försöka lugna ner mig lite och ta en cigg eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback