Söndag

Det har verkligen inte varit en lugn stund idag. Vaknade runt elva och gjorde mig iordning. Åkte till donken med mamma och pappa, sen släppte de av mig hos farmor och farfar. Där satt jag i några timmar tills mamma och pappa kom och hämtade mig igen. Direkt hem till Saga med resten av min packning, sen åkte vi till donken (igen!) och köpte middag. Efter maten åkte vi till Kista för att hämta Sagas mamma och lillebror. Fastnade där i någon timme och sedan fick Saga psykbryt i bilen på väg hem. Nu har vi precis duschat och Saga tycker att vi ska festa. Jag tycker att vi ska sova.

Förresten har boendesituationen löst sig, åtminstone tillfälligt. Jag pratade med farmor och farfar och jag ska bo i deras extrarum i höst. Jag tror att det kommer fungera jättebra :) Självklart får de pengar för hyra och så. Det här är bara tillfälligt tills jag hittar någonting annat, men det känns skönt att ha någonstans att bo överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback