Söndag

Lördagskvällen var riktigt trevlig. Öl, pizza och tv-tittande med Olof och Rickard till en början. Sen när Sandra kom hem körde vi Guitar Hero Rock Band och Olof plockade fram Jägern. Jag och Sandra ägde på att sjunga... hehe. Det var i alla fall jättetrevligt :) Jag skulle egentligen plugga hela kvällen, men jag kände att eftersom jag hade gjort det i x antal timmar redan kunde jag unna mig själv att ha lite kul. Det är så himla skönt att bo i samma korridor som sina vänner, det blir så mycket mer avslappnat att bara kunna gå över till grannen istället för att behöva göra sig iordning och ta sig ut bland folk :P

Idag ska jag plugga lite mer och äta överbliven pizza från igår. Jag ÄLSKAR att äta pizza dagen efter att man har köpt den. Så mycket godare än när den är nybakad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback