Måndag

Jag hade ställt alarmet på 07:15 imorse. Tror ni att jag vaknade? Nä! Klockan 08:28 vaknar jag med ett ryck och inser att jag ska möta Therese om 5 minuter!! Slängde mig in i duschen, slängde på mig kläder och stressade järnet. Jag var klar på en kvart. Åsa var snäll och köpte en yoghurt till mig medan hon stod och väntade borta vid Folkes. Jag hade ju inte fått i mig någon frukost så det var väldigt uppskattat! Vi kom till Infoteket 08:55. Där fick vi veta lite vad de gör och hur deras organisation fungerar. Det är som ett bibliotek fast alla böcker och informationsblad handlar om funktionshinder av olika slag. De håller även kurser för föräldrar och syskon. Sen blev det lunch på stan med Therese (Subway såklart!) och efter det var det föreläsning till klockan tre.

Nu ska jag gå och äta något mellanmål, sen ska jag bara ta det luuugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback