Frustration

Jag var sjukt irriterad idag! Bestämde mig för att ta cykeln till skolan och det bör nämnas att jag inte har cyklat på typ ett halvår så jag var ordentligt ur form. Kommer till Blåsenhus, parkerar och låser cykeln, tänder en cigg. Då ringer Therese och berättar att de andra inte ville gå dit utan ville sitta kvar på sjukhuset istället. Jag blir så arg att jag nästan grinar eftersom det var motvind och regnade/snöade. Cyklar till sjukhuset där gruppen har bestämt sig för att sitta i cafeterian där det kryllar av skrikande barn och det finns inte ett enda eluttag till datorn. Jävligt bra idé att sitta där... Hur som helst, när jag kom dit var jag som ett jävla åskmoln. Jag nästan skrek ut hur bitter jag var vilket var jävligt otrevligt, men jag kände att jag hellre avreagerade mig på människorna direkt istället för att ta ut det på någon annan stackare senare. Jag skakade verkligen av ilska när jag kom dit. Lugnade i alla fall ner mig på promenaden hem med Therese och Åsa. Skönt.

Nu är jag hemma, har precis ätit middag och ska strax öppna godispåsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback