Oh happy day

Just nu håller jag på med tvättstugan för fullt. Känner mig lite småduktig sådär på en söndag, plus att jag har haft en lugn helg för omväxlings skull.

Nina ringde också tidigare idag. Jag tycker att det är fantastiskt att hon har fått fast anställning och sånt för nu märker man verkligen att hon är mycket gladare. Det kan i och för sig bero på att hon precis har varit sjuk och lider av hyperaktivitet, men jag tror att det har mer med jobbet att göra. Hon börjar bli mer sig själv igen, sådär sprallig och glad och energisk som hon alltid var förut :)

Förresten så är det ganska roligt att höra hur andra beskriver en inför folk som inte riktigt vet vem man är. Min seminariekompis berättade för mig att hon hade frågat runt i klassen om vem jag var och alla hade beskrivt mig som "Den blonda med piercing i ansiktet". Haha. De kom inte ens ihåg om piercingen satt i ögonbrynet eller läppen. Härligt att man gör ett starkt intryck på folk ;P

Kommentarer
Postat av: Nina

Aww <3

2009-09-20 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback