Lady luck is not on my side today

Föreläsningen idag var helt okej förutom att läraren drog ut på tiden. Som tur var hade jag inte bråttom någonstans så det spelade ingen större roll. Efter skolan promenerade vi bort till engelska parken för att skriva ut lite föreläsningspapper och sen cyklade jag till Folkes och handlade lite nödvändigheter.

Åsa påpekade även att jag kan få böter för att min cykellampa har ramlat av, även mitt på ljusa dagen. Det kostar tydligen 800 spänn att fixa skiten. Jävla skit. Jag lyckades även misshandla min stackars cykelkorg idag genom att tappa greppet om cykeln så att den ramlade åt sidan och typ vred cykelkorgen åt höger. Stackarn mår nog inte så bra just nu. Jag lyckades även klia upp vad jag misstänker var ett födelsemärke på halsen precis innan föreläsningen, vilket resulterade i två nerblodade näsdukar som Åsa var snäll och lånade ut. De blöder som fan de där jävlarna, det är inte första gången det här händer mig.

Min dag idag? Kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kostade ju 800 spänn i böter, inte att laga lampan. :) Så om du skyndar dig att laga den så blir det billigare.

2009-09-14 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback