All is well in wonderland

Redovisningen i fredags gick faktiskt väldigt bra. Visst, jag var otroligt nervös och läste innantill på pappret, men jag märkte att det var fler som var precis lika nervösa som mig. Man får lite mer perspektiv på saker och ting när man inser att man inte är den enda som mår dåligt över någonting.

Helgen har spenderats i Stockholm och resultatet är att jag är lite bakis idag. Det är dock en väldigt mild bakfylla jämfört med tidigare bakfyllor så det är lunch. Fikade med Saga och Camilla idag också, käkade varma mackor för 65:-. Jävla rån.

Idag insåg jag en bra sak, jag såg fram emot att få komma hem till min egen lägenhet och vara ensam. Så jäkla skönt. Jag varit väldigt sällskapssjuk de senaste åren, men det beror bara på att jag har vant mig vid att aldrig vara själv. Innan det var jag en ensamvarg och nu börjar jag sakta gå tillbaka till det stadiet. Jag gillar det.

Kommentarer
Postat av: Nina

Kom ihåg att sakna mig ibland också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback