Waking up in Vegas

Det känns som att saker börjar ordna sig i mitt liv. Vi får hoppas att ingenting har förändrats när jag kommer tillbaka om 10 dagar.

Gårkvällen var i alla fall jävligt nice. Kollade på fotboll, åt pizza och drack öl med Olof, Rickard och Patrik. Hur nice som helst, och jag har inte garvat så mycket på jäkligt länge :) Efter fotbollen drog vi till Pilot, typ största fjortisstället någonsin. Hade ganska kul på dansgolvet ett tag, men sen blev det lika trångt som på en konsert och folk bara knuffades hela tiden. Men men, allt som allt en bra kväll :)

Imorgon åker jag som sagt till Las Vegas. Jag börjar känna nu att det kanske är lite fel tidpunkt i mitt liv att åka, men å andra sidan skulle det kunna vara precis tvärtom. Jag tänker i alla fall ha sjukt kul med farmor! :D

Vi hörs efter den 22:a :)

Kommentarer
Postat av: m'

hihi tack! :) allt bra idag? KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback