Tillbaka i Sverige

Wow. Hemma igen efter en helt underbar semester. Eller ja, egentligen kom jag hem i förrgår. Sov mest när jag kom hem, och igår ville min dator inte samarbeta så då kunde jag inte skriva någonting heller. Jag ska lägga upp bilder, men jag är hos mamma och pappa nu så det blir inte förrän på måndag.

Igårkväll skulle jag ha åkt in till stan o träffat Therese och några andra, men jag orkade verkligen inte ta mig ända in dit. Det blev en ganska lugn kväll med Bonnie och hennes polare istället :)

Idag har jag jobbat med min bror, jag jobbar faktiskt fortfarande. Han sover på soffan just nu :P Mamma och pappa är i stan och kollar på Buddy Holly med några av pappas syskon, sen ska de käka middag så jag lär nog jobba ett bra tag till. Sen ska jag kanske ut och gå en promenad med Bonnie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback