Trying to cheat reality

Det har varit en riktigt bra helg. Lördagen spenderades med Saga, vilket var väldigt trevligt. Söndagen spenderades hemma hos Nina och Conny med lite vin och en massa prat. Det var mysigt :)

Jag känner mig totalt jäkla omotiverad inför tentan på torsdag, vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Kanske man kan köpa motivation på burk? Om inte är det nog ganska kört. Sen jag kom hem har jag undvikit pluggande bland annat genom att prata med Olof och även genom att tillverka ännu ett armband. Jag kommer antagligen även sätta mig och sticka lite innan kvällen är slut.

Nu ska jag nog äta lite bananbröd och tänka på någonting annat.

Kommentarer
Postat av: Tina

Om du hittar motivation på burk så får du hemskt gärna berätta det! Jag har med starkt behov av det... Förresten, är det psykologitentan du ska skriva? Är inte den på fredag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback