Torsdagsplaner

Nu har jag varit hos kuratorn och haft ett väldigt givande samtal :) Självklart lyckades jag försova mig imorse, men snabb som jag är hann jag göra mig iordning samt bokstavligt talat springa till studenthälsan på 30 minuter! Det måste vara någon form av världsrekord. Jag hann till och med in på Folkes för att köpa frukost! Efter kuratorbesöket tog jag en till sväng förbi Folkes för att inhandla fikabröd och mjölk eftersom jag får finbesök idag. Mormor och morfar ska komma och hälsa på för första gången :)

Jag är ganska glad idag eftersom jag fick lite mer pengar än vad jag hade räknat med. Även om det inte handlade om någon stor summa så är det till mycket hjälp den kommande månaden.

Ikväll blir det Stocken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback