I never promised you a ray of light


Jättegammal bild från en riktig snödag. Bussen kunde inte ens fortsätta eftersom den gled ner mot diket hela tiden, men vi var lyckliga ändå.

Det snöade nästan idag. Jag fick höra av mamma att det snöade i Stockholm så jag blev jätteglad, ända tills jag tittade ut genom fönstret och såg att vi inte hade fått någon snö alls. Dumma vädret. Jag älskar snö! Första snön är så jäkla mysig, när man springer ut och gör snöänglar och bara glömmer allt en liten stund. Hur som helst, jag bestämde mig i alla fall för att ta mig ut på en liten promenad och där mitt i gåendet kom det två snöflingor och landade rakt i mitt ansikte. TVÅ stycken! Det ni! Haha. Jag blev i alla fall glad, förhoppningsvis är det snöstorm imorgon när jag vaknar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback