I never meant to start a war

Snodde en lista av Tina :)

Känner du någon med samma födelsedag som din?

Jupp, tre personer.

Har du någonsin åkt ambulans?
Nope.

Föredrar du havet eller en pool?
Pool. Havet är läskigt och mörkt.

Vad spenderar du mest pengar på?
Kläder och skor.

Äger du dyra smycken?
Nä det dyraste jag har är ett armband från Pilgrim (bästa smyckesmärket någonsin!)

Har du någon gång testat narkotika?
Ja, jag har rökt på några gånger i mina yngre dagar :P

Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Polly - Dark sensation.

Vem är den roligaste människan du känner?
Alla mina vänner är roliga på sitt eget sätt, men fyndigast är nog ändå Olof.

Är du social?
Nej, men jag vill vara det. Jag har bara lite social fobi att komma över först.

Välj ett ärr på din kropp?
Ett litet ärr på armbågen, det enda ärret jag har faktiskt. Jag var väl i en ensiffrig ålder och tyckte att det vore jättekul att cykla utan att hålla i styret. Det räckte tydligen inte med spänning så jag släppte pedalerna också. Ramlade på asfalten och skrapade upp armbågen, skrek så högt att grannpojken blev livrädd och sprang hem till sin mamma.

Vad har du för ringsignal?
Lazee - Rock away (i brist på annan/bättre musik på mobilen)

Kan du byta olja på bilen?
Jag har aldrig provat så det vette fan.

Vilken var den senaste bok du läste?
Det minns jag inte.

Läser du dagstidningen?
Nej, jag är inte särskilt allmänbildad.

Prenumererar du på någon tidning?
Illustrerad Vetenskap och Nemi :)

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Anteckningar till hemtentan.

När var du i kyrkan senast?
När Olofs familj var på besök i Uppsala och vi kollade in den där stora kyrkan i stan.

Sminkar du dig varje dag?
Nope, bara när jag ska på fest/krogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback