Gaykryssning!

Hemma efter en sjukt bra kryssning med Therese, Nina och Niko. Jag fick se Nanne Grönvall live så nu är jag glad :) Nina fick se Magnus Carlsson vilket gjorde mig glad för det var så fint att se henne så lycklig :) Det känns också som att jag och Therese kom varandra mycket närmre och jag är verkligen glad att jag vågade prata om allt som jag inte riktigt vågat förut. Allt som allt en väldigt bra kryssning helt enkelt :) Sen måste jag bara säga att det var så sjukt härlig stämning på båten! Det fanns ingen fientlighet i luften som det annars kan vara ibland när det är båtar och fylla inblandat. Alla var på så bra humör och man blev verkligen glad av allt folk runtomkring :)

Alla bilder finns på Thereses kamera så jag har inte särskilt mycket mer att tillägga. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback