Träningsverk och roliga gubbar

Precis hemkommen från gymmet! Jag och Therese var på basjympa. Jag tycker att det är lite krångligt med alla rörelser när ledaren står i mitten och alla andra står i en cirkel runtomkring. Det är svårt att se åt vilket håll hon menar att man ska röra sig när hon själv snurrar runt som en karusell för att visa alla andra. Min koordinationsförmåga har lämnat mig för länge sen.. Jävligt kul dock när jag såg Therese på andra sidan salen som stod och asgarvade åt någon stackars gubbe som rörde sig roligt. Jag tyckte mest att Therese såg rolig ut som skrattade ihjäl sig samtidigt som hon försökte göra alla rörelser :P

Jag har även varit i skolan idag 10-14.30. Hade PTÖ 12-14 (det blev lite längre eftersom kursföreståndaren Sverker var och hälsade på) och vi träffades i PTÖ-gruppen 10-12 för att svara på lite frågor innan. Det känns som att jag verkligen har åstadkommit någonting idag. När man pluggar på universitet/högskola verkar det inte finnas särskilt många dagar då man har saker att göra hela dagen.

Ikväll ska jag slappa så att det skriker om det!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fast det heter ju träningsvärk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback