Touch and go

Shit vad duktig jag känner mig! Dels har jag varit i skolan sen tio imorse och pluggat en massa med seminariegruppen. Redovisade gjorde vi också, även om jag personligen bara sa typ två meningar. Lyckades ändå bli tokröd i ansiktet och darrig som ett asplöv.

Anyways, när jag kom hem slängde jag in en färdigköpt fläskpannkaka i mikron (så jäkla duktigt!) och sen kletade jag på lite lingonsylt innan allt slank ner i magen. Började kolla på Bedtime stories, men avbröt mig själv för att plugga (!!!). Blev klar med två och en halv fråga på hemtentan. Jag kan säga som så att jag är riktigt stolt över mig själv! Tur att jag köpte det där paketet med B&J innan jag åkte hem, det var ju nästan som att jag förutsåg att jag skulle förtjäna någon form av belöning senare under kvällen :P

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Förslag? Pilla navelludd kanske, eller ta en cigg, eller fortsätta kolla på filmen, eller käka mer glass, eller ringa en vän. Världen är full av möjligheter. Shit vad flummig jag känner mig, fick nog en massa överskottsenergi efter att ha pluggat. Typ.

Lyssna på
Swingfly - Touch and go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback